Μου λείπω! (Γράμμα στον εαυτό μου)

Γράφει η Μαρία Πατσιλίβα

StickFigurePortrait  Αγαπημένε μου  εαυτέ! Σου στέλνω αυτό το γράμμα γιατί η επικοινωνία μαζί σου πλέον είναι ανύπαρκτη.  Πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Γιατί μπορεί να συζητάμε για τα τυπικά, αλλά ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ μας δεν υφίσταται.  Χαθήκαμε λίγο στη… μετάφραση! Θέλω καταρχήν να σου δηλώσω πως ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ! Ναι, καλά άκουσες! Ξέρω, ξέρω, δεν περίμενες τέτοιους συναισθηματισμούς από εμένα. Αλλά δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω να απομακρύνεσαι. Προσπάθησα να σε προειδοποιήσω πως η σχέση μας περνάει κρίση, αλλά εσύ… χαμπάρι! Ούτε όταν με το παραμικρό αρρώσταινα, ούτε όταν ξεσπούσα ξαφνικά -και χωρίς φαινομενική αιτία -σε κλάματα ταρακουνήθηκες. Γιατί χάθηκες  λοιπόν;  Θυμάμαι πόσο ευχάριστο ατομάκι ήσουν. Περνούσαμε καλά μαζί. Γελούσαμε, διασκεδάζαμε, ονειρευόμασταν, κάναμε σχέδια για το μέλλον. Ακούγαμε μουσικές και ταξιδεύαμε – έστω και νοερά γιατί μας έδερναν μεγάλες αφραγκίες- αλλά νιώθαμε ευτυχισμένοι. Καμιά φορά μας έπαιρνε από κάτω, αλλά βρίσκαμε τρόπους να το ξεπερνάμε. Με δυσκόλευες συχνά πυκνά, μου έβαζες ψυχολογικά projects, αλλά αυτό με έκανε να εξελίσσομαι. Τώρα όμως; Δουλειά, σπίτι, οικογένεια, υποχρεώσεις, στρες, έξοδα, ρουτίνα, σπάνια φαγητό σε κοντινό εστιατόριο με συμβατικά ζευγάρια του ίδιου βεληνεκούς και ξανά από την αρχή δουλειά- σπίτι- οικογένεια και ούτω καθεξής. Χρόνος μηδέν για ΕΜΑΣ. Μόνο οι φωτογραφίες έμειναν να σε θυμίζουν. Και τα σουβενίρ που έχω καταχωνιάσει στο κουτί μέσα στη ντουλάπα. Καταλαβαίνω πως όλα έγιναν πολύ γρήγορα στη ζωή σου και δεν πρόλαβες να τα μεταβολίσεις. Εύχομαι όμως να θυμηθείς πόσο υπέροχος είσαι. Και να θυμίσεις και στους γύρω σου πόσο τυχεροί είναι που σε γνώρισαν. Σε φιλώ

magika

Μαρία Πατσιλίβα
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δείτε εδώ όλα τα άρθρα της…

 

facebook

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Μου λείπω! (Γράμμα στον εαυτό μου)”

Πείτε τη γνώμη σας!

