Μεσημεριανός ύπνος; ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Γράφει η Μαρία Πατσιλίβα

SIesta-OK  Δεν μου αρέσει να κοιμάμαι το μεσημέρι .Ποτέ δεν μου άρεσε. Από παιδί μισούσα αυτή την αναγκαστική συνήθεια και μαζί όλη την ησυχία που έπρεπε να κυριαρχεί. Ο μπαμπάς και η μαμά ήταν κουρασμένοι. Κι εγώ επειδή ήμουν παιδί, έπρεπε να πάω για νάνι. Και ως γνωστόν, ο ύπνος θρέφει τα παιδιά.

Πάντα ήθελα να κάνω πολλά πράγματα στον ελεύθερο χρόνο μου. Η ενέργειά μου υπερχείλιζε. Έπεφτα στο κρεβάτι και με πίκρα πενθούσα τα κινούμενα σχέδια που δεν είδα, τα κόμιξ που δεν διάβασα, τα playmobil που με περίμεναν στο κουτί των παιχνιδιών για νέες περιπέτειες. Πάλευα να μείνω ξύπνια, με τη φαντασία μου πρωταγωνιστούσα σε παραμύθια, νικούσα δράκους και έκανα παρέα με πρίγκιπες και πριγκίπισσες. Ώσπου κάποια στιγμή, χωρίς καν να το καταλαβαίνω, είχα αποκοιμηθεί. Ένας ύπνος βαρύς, σχεδόν  σαν λήθαργος. Και το χειρότερο, μόλις ξυπνούσα και έξω είχε πέσει σκοτάδι, ένιωθα πως είχα χάσει όλο το απόγευμα και σύντομα θα ερχόταν το βράδυ και θα έπρεπε να ξανακοιμηθώ και πάει τώρα το παιχνίδι και τα κινούμενα σχέδια. Βέβαια, ανακούφιση λάμβανα όταν με περίμενε η μαμά μου στην κουζίνα με ανοιχτή την αγκαλιά και με ένα ποτήρι χυμό. Τότε το χαμόγελο επανερχόταν στα χείλη μου και ξαναέμπαινα στην αρένα της δράσης.

Τώρα πια δεν κοιμάμαι τα μεσημέρια.  Καμιά φορά έχω αυτή τη σύντομη μεσημεριανή σιέστα, που διαρκεί μέχρι μισή ώρα και σύμφωνα με τους επιστήμονες θεωρείται ευεργετική για την υγεία. Αλλά πάντα θα με χαλάει. Και κυρίως γιατί δεν είμαι πια παιδάκι και δεν με περιμένει καμία αγκαλιά να με ζεστάνει και να μου προσφέρει χυμό που σβήνει τις κακές σκέψεις.

magika

Μαρία Πατσιλίβα
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δείτε εδώ όλα τα άρθρα της…

 

facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

