Απλές λέξεις, η πίκρα ενός παιδιού για την απώλεια μιας μάνας, της δικής του…

Γράφει η Yuki

Επιμέλεια: Γιώργος Πατσιλίβας

απώλεια

Η μητέρα είναι το σημαντικότερο ον στη Γη, είναι τα πάντα. Η αγάπη της μητέρας είναι απέραντη και ανεκτίμητη…
Πριν τέσσερεις ημέρες έχασα τη μητέρα μου, γκρεμίστηκαν τα πάντα γύρω μου δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι πια κοντά μου… Η σκέψη μου κολλημένη σε εκείνο το απόγευμα σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, η ίδια εικόνα ξανά και ξανά… δεν ξέρω αν θα φύγει ποτέ από το μυαλό μου… Πόσες φορές της είχα θυμώσει για ασήμαντα πράγματα, και τώρα τα σκέφτομαι και λέω τι χαζομάρες έλεγα. Η ζωή, σου δίνει χαρά, είναι χαρά αλλά δυστυχώς σου επιφυλάσσει πολλά δυσάρεστα γεγονότα και πολλές πίκρες, το πιο δυσάρεστο είναι ο θάνατος και πόσο μάλλον της μητέρας…Πόσο θα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω να αλλάξω κάποια πράγματα… ο χρόνος όμως δεν γυρίζει πίσω είναι αμείλικτος και αυστηρός… Κάθε που πέφτει το σκοτάδι οι σκέψεις όλο και πιο μαύρες, κάθε δευτερόλεπτο και μια μαχαιριά στην καρδιά. Πόσο άδικη που είναι η ζωή μερικές φορές…
Πάντοτε έλεγα ότι με τον αριθμό 3 κάτι συμβαίνει, με κυνηγάει σα να θέλει κάτι από μένα… Μου έχει δώσει χαρές αυτό το νούμερο, μου έδωσε όμως τη μεγαλύτερη λύπη… Τρίτη έχασα την μητέρα μου στα 66 της χρόνια…
Έχω να θυμάμαι πολλά από την αγαπημένη μου μάνουλα, ξέρω ότι με βλέπει από κει ψηλά και θέλω να της πω Μανούλα σ’ αγαπώ πολύ.

ελπίδα

facebook

 

Πείτε τη γνώμη σας!

