Αλήθεια πόσοι σε αγαπάνε για αυτό που είσαι;

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

Πατέρας και παιδίΕίμαι άδειος, νιώθω άδειος, μόνο αυτός ο άνθρωπος με γεμίζει τόσο, έχω ξεγελαστεί πολλές φορές στη ζωή μου, έχω πιστέψει πολλά, έχω δει διάφορα, η αγάπη του όμως είναι τόσο αγνή, η φύση του ανθρώπου είναι καθαρή, μετά βρωμίζει, τη βρωμίζουν τα συμφέροντα…

Αυτά που έχω στο μυαλό μου δεν εκφράζονται, τόσα ψέματα παντού, ολόκληρη η ζωή μου, οι ζωές όλων ένα ψέμα. Κι όμως το παιδί μου ξεπροβάλλει σαν όαση και με διαψεύδει λέγοντάς μου με τον τρόπο του όχι μπαμπά η ζωή είναι ωραία, με την αληθινή του αγάπη, να με αγαπάει  γιατί είμαι ο μπαμπάς του και για τίποτα άλλο, αλήθεια πόσοι σε αγαπάνε για αυτό που είσαι;

Σε ευχαριστώ παιδί μου! Ο μπαμπάς σου…

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

