Πατέρας και παιδί, μία σχέση μοναδική!

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

Fother's dayΠόσα μπορεί να σου χαρίσει ένας άνθρωπος; Πολλά, άγνωστο πόσα αλλά πολλά! Με μια κουβέντα, με μια ματιά, με μία σκέψη… με μια αγκαλιά… σου δίνει πράγματα που δεν περιγράφονται…

Εσύ ανθρωπάκι μού χαρίζεις τη ζωή, αλλάζεις κάθε πίκρα σε χαρά, κάθε πόνο σε ευτυχία γιατί είσαι στη ζωή μου!!! Μια λέξη, μία έκφραση, ένα χαμόγελό σου φτάνει για να λέω πως έχω ζήσει τα πάντα και να μην μετανιώνω για τίποτα.

Δεν είμαι δίπλα σου αυτή τη στιγμή, ξέρω πως θα το ήθελες και εγώ το θέλω, οι καθημερινές συνθήκες μας φέρνουν μακριά τον έναν από τον άλλον αρκετές φορές…

Όμως σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω περισσότερο απ’ οτιδήποτε υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο, θέλω να σε δω ευτυχισμένο και κάποτε να μου πεις, μεγάλος πια, «μπαμπά σε ευχαριστώ», με όποιον τρόπο θες εσύ αγάπη μου, ελπίζω να τα καταφέρω…

Πόσα μου χαρίζεις παιδί μου κανείς δεν ξέρει!

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

