Κοιμήσου καρδούλα μου, κοιμήσου…

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

Παιδί και όνειροΚοιμήσου καρδούλα μου, κοιμήσου…

Ένα όνειρο βλέπεις, είσαι σε ένα κόσμο κακό, σε ένα πλανήτη άδικο, που σε έβαλε σε μια βάρκα, που αν καταφέρεις να περάσεις απέναντι θα σου χαρίσουν ένα πλαστικό σωσίβιο, γιατί μόλις ξυπνήσεις η μόνη σου ελπίδα θα είναι αυτό…

Κοιμήσου παιδάκι μου γιατί ο κόσμος αυτός δεν φτιάχτηκε για σένα, που μέσα στα παραμύθια και τα παιχνίδια της εξουσίας τσαλαπατήθηκες και ξεβράστηκες… Έτσι λένε για σένα, έτσι χαρακτηρίζουν μια ανθρώπινη ψυχή, ένα παιδικό κορμάκι…

Σε παρακαλώ, όταν ξυπνήσεις θυμήσου πως τα όνειρα δεν είναι αληθινά, αυτό που περνάς είναι ένα κακό όνειρο, ένας εφιάλτης, θα έρθω να σου χαϊδέψω το κεφαλάκι και να σε παρηγορήσω, να σου πω ότι σε αγαπώ και ας μην σε γνώρισα, να σου ζητήσω συγγνώμη που δεν ήμουν μαζί σου, που είμαι απών, να σου ζητήσω να μην κλαις για ένα κόσμο που δεν φταις εσύ…

Η θάλασσα είναι χαρά, ο ήλιος είναι κύμα, παιχνίδια μες την αγκαλιά σου σε περιμένουν… Ντυμένο είσαι καλά, δεν το φοβάμαι το κρύο, η αλισάχνη θα σε προστατεύει… Και μόλις φύγεις μακριά, σιωπηλά θα σε σκέφτομαι, όταν θα σβήσουν τα φώτα της υποκρισίας και της αδιαφορίας, θα συνεχίσω να ονειρεύομαι ένα κόσμο γεμάτο παιδικά χαμόγελα που δεν θα σβήνουν για κανένα λόγο…

παιδιά και δυστυχία

Ξεκουράσου και μη νοιάζεσαι για αυτόν τον υλικό κόσμο πλέον, νανούρισμα γλυκό να σου τραγουδήσω, τον εφιάλτη με έναν μαγικό μανδύα να τραβήξω…

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Κοιμήσου καρδούλα μου, κοιμήσου…”

  1. τώρα εγώ τι να προσθέσω? Πως φτάσαμε έως εδώ Θεέ μου?Η ίδια η φύση μας εκδικείται…Άπαντες βιώνουμε την απόλυτη μοναξια,την μονοτονία ,την ρουτίνα..Η ίδια η φύση μας δίνει τις απαντήσεις στα αδιέξοδά μας…και εμείς ..εκεί..απόντες,ευνουχισμένοι…

    Μου αρέσει!

Πείτε τη γνώμη σας!

