Η μητέρα είναι μοναδική

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

μάναΠάντα εκεί, να παρακολουθεί, να νοιάζεται, να αγαπά,
σπάνια αναγνωρίζεται, το ξέρει από παλιά,
να χύνει δάκρυα πολλά, για τη δική μου τη χαρά.
Με γέννησε, με θήλασε, με φρόντισε γερά,
χαμόγελο μου χάρισε, την πρώτη τη φορά,
με κράτησε εκεί ζεστά, μέσα στη γλυκιά της αγκαλιά.
Κι ας έκλαιγα μωρό μικρό και τσίριζα οικτρά,
γνώριζε η λαχτάρα μου, τα έκανε όλα αυτά…
Μεγάλωσα και έγινα, παιδί για παντρειά,
με κοίταζε, καμάρωνε κι ας ήμουν μακριά,
ήξερε πως το έργο της το έκανε καλά.
Περνάει ο καιρός για όλους μας, τη σκέφτομαι συχνά,
τι κάνει ο βράχος ο γερός που πίστευα βαθιά,
μου έλειψε, τη ζήτησα, δεν βρίσκεται κοντά,
λέξεις μαμάς παρόλα αυτά, ακούγονται μέσα στην καρδιά!

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Η μητέρα είναι μοναδική”

Πείτε τη γνώμη σας!

