Τρεις ερωτήσεις στη Σαββέρια Μαργιολά για τη μελωδική περιοδεία της σε όλη την Ελλάδα!

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

ΣΠ live

Με τη Σαββέρια βρεθήκαμε στο Lifonomy πριν από έξι περίπου μήνες. Στο διάστημα που κύλησε από τότε, την παρακολούθησα σε αρκετές μουσικές σκηνές και με καθήλωσε σε κάθε της εμφάνιση, με τη διαχείριση του ταλέντου της, την ξεχωριστή της φωνή και ερμηνεία και τη σκηνική παρουσία της, που ξεχειλίζει αγνότητα και μελωδία! Αποκλειστικά για το Lifonomy συνομιλώ και πάλι μαζί της…

Σαββέρια Μαργιολά

Σαββέρια θέλω να σου ευχηθώ και επίσημα «καλή αρχή» στη φετινή μουσική σου περιοδεία. Ποια είναι τα όνειρα;
Γιώργο μου σ’ ευχαριστώ πολύ! Έχω μεγάλη χαρά και απολαμβάνω απίστευτα αυτήν την περίοδο της ζωής μου… Η περιοδεία έχει δική της χάρη και η αλήθεια είναι πως το κοινό της επαρχίας έχει ένα δικό του παλμό που πάντα με συγκινεί! Αισθάνομαι τυχερή και αυτό που ονειρεύομαι είναι να μου δίνεται η δυνατότητα να «ταξιδεύω» πάντα τη μουσική που αγαπώ και να μοιράζομαι με τους ανθρώπους συναισθήματα και στιγμές μέσα από τα τραγούδια. Είναι μια διαδικασία που με μαγεύει!!!

.
Νιώθω πως τα τραγούδια σε διαλέγουν, σε ψάχνουν και σε βρίσκουν. Πώς γίνεται αυτό;
Πόσο όμορφο αυτό που λες; Νομίζω πως αυτό συμβαίνει γιατί κάνω κι εγώ το ίδιο μ’ αυτά… δηλαδή αναζητώ μουσικές και στίχους που αγγίζουν την ψυχή μου και με βοηθούν να εκφράσω όλα όσα έχω μέσα μου. Κι ύστερα είναι και οι δημιουργοί τους… όταν τα πράγματα γίνονται με αγάπη το αποτέλεσμα είναι πάντα όμορφο!

.
Αντέχεις να μας βλέπεις σε κάθε σου εκδήλωση όλο το χειμώνα; [γέλια]
Δεν κατάλαβες… Δεν μπορώ να μη σας έχω κοντά μου σε κάθε εκδήλωση [γέλια] Η παρουσία σας και η θετική σας ενέργεια μου δίνουν φτερά!!!

Σαββέρια6

Η Σαββέρια μου εκμυστηρεύτηκε ότι βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της ηχογράφησης του τρίτου της προσωπικού δίσκου και ότι θα συνεχίσει να περιοδεύει σε -όσα μπορεί- περισσότερα μέρη της Ελλάδας. Νιώθω ότι μου υποσχέθηκε πως θα μας ξεναγήσει και φέτος -με τις δικές της μελωδίες αλλά και αγαπημένων Ελλήνων συνθετών και στιχουργών- στην αγάπη, τη νοσταλγία και τη διασκέδαση, μέσα από το καλό ελληνικό τραγούδι. Της ευχόμαστε στη μεγάλη της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, με τις ξεχωριστές και όμορφες μουσικές βραδιές, να συνεχίσει να τροφοδοτεί τα όνειρά μας μέσα από τη γοητεία των τραγουδιών που ερμηνεύει για εμάς! Και φυσικά περιμένουμε το νέο της δίσκο, με τη σιγουριά πως θα αποτελείται από εξαιρετικά κομμάτια, χτισμένα από την αγάπη της για την μουσική!

ΣΜ Πρόγραμμα 2015

Διαβάστε επίσης την εκπληκτική συνέντευξη που μας παραχώρησε τον Μάιο του 2015: Η Σαββέρια Μαργιολά στο Lifonomy, μία σπουδαία ερμηνεύτρια, καλλιτέχνιδα και γυναίκα


Μαζί της σε όλη την περιοδεία οι εξαιρετικοί μουσικοί:
Νίκος Πασσαλίδης – μπουζούκι, λαούτο, Μάριος Μούρμουρας – κιθάρα, Δήμος Πολυμέρης – ακορντεόν (σε κάποιες εμφανίσεις),

Άννα Λάκη – ακορντεόν (σε κάποιες εμφανίσεις), Απόστολος Λιάγκας – μπάσο (σε κάποιες εμφανίσεις)

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

 

 

Θέλω να ευχαριστήσω τη Θώμη για την απεριόριστη αγάπη της για τη Σαββέρια που τη μετέδωσε και σε μένα!♥

2 σκέψεις σχετικά με το “Τρεις ερωτήσεις στη Σαββέρια Μαργιολά για τη μελωδική περιοδεία της σε όλη την Ελλάδα!”

Πείτε τη γνώμη σας!

