Γράμμα στον Άι-Βασίλη από ένα ενήλικο παιδί

Γράφει η Μαρία Πατσιλίβα

Santa letter

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη

Ναι, το ξέρω, δεν είμαι παιδάκι πια για να σου στέλνω γράμματα και οι μεγάλοι δεν πιστεύουν στα παραμύθια. Κατανοώ πως έχεις πολύ φορτωμένο πρόγραμμα για να ασχολείσαι με τους παλιμπαιδισμούς μιας ενήλικης. Όμως εγώ θέλω να σου ζητήσω ένα δώρο. Στο κάτω κάτω ποιος είπε πως τα Χριστούγεννα είναι μόνο για τα παιδιά;

Λοιπόν, άκου τι θέλω να μου φέρεις: μια ισχυρή επιθυμία. Καλά άκουσες, δεν τρελάθηκα. Θέλω μια επιθυμία που θα με ταρακουνήσει. Που θα με βγάλει από τη βολή μου, που θα με εμπνεύσει, που θα με κάνει να κινήσω γη και ουρανό για να την μετατρέψω σε πράξη. Που θα με κάνει να χάσω τον ύπνο μου από αδημονία και ελπίδα. Που θα με ζωντανέψει.

Άγιε μου Βασίλη, ζω σε έναν κόσμο λίγων τετραγωνικών σπιτιού, μερικών μέτρων γειτονιάς και μιας μεγάλης επίπεδης τηλεόρασης που μου δείχνει από τη μια έναν κόσμο ανασφάλειας, καταστροφής και μιζέριας και από την άλλη έναν κόσμο ουτοπικό, σαν χολυγουντιανή ταινία με happy end. Στον πρώτο κλείνω τα μάτια, στον δεύτερο κρυφοκοιτάζω. Και μένω να βιώνω παθητικά, αποδυναμωμένη και ακινητοποιημένη. Όμως δεν μπορώ και δεν θέλω να ταυτιστώ με κανέναν. Θέλω μόνο να θ-έ-λ-ω!

Να θέλω να ζήσω ζωγραφίζοντας στον καμβά της ζωής μου με τα δικά μου πινέλα και να φτιάξω τις δικές μου αποχρώσεις. Να θέλω να με ψάξω, να με βρω και να με χάσω. Να θέλω να βουτάω όχι στο φόβο αλλά στο πάθος.  Να θέλω να πιαστώ χέρι χέρι και όχι από τα μαλλιά μου επειδή πνίγομαι μόνη μου. Και να θέλω να πιστέψω σε σένα. Γιατί μεγάλωσα απότομα, Άγιε μου Βασίλη και σταμάτησα να περιμένω τη νύχτα της Πρωτοχρονιάς…

magika

Μαρία Πατσιλίβα
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δείτε εδώ όλα τα άρθρα της…

 


facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

