Στιγμές ζωής στο πρωινό σκοτάδι

Γράφει ο Γιώργος Πατσιλίβας

Πρωινό ξύπνημαΞυπνάω να πάω στη δουλειά, νυσταγμένος -ο ύπνος ποτέ δεν φτάνει και όταν φτάνει δεν κοιμάμαι- κακόκεφος, κουρασμένος, σκοτάδι ακόμα έξω… Δίπλα μου βλέπω την έγκυο γυναίκα μου, φουσκωμένη στον όγδοο μήνα να κοιμάται ήσυχη, αφού ταλαιπωριόταν όλη τη νύχτα από τις καούρες και τις συνεχόμενες κράμπες και της δίνω ένα τρυφερό φιλάκι στο μάγουλο, ευτυχώς χωρίς να την ξυπνήσω… Μέσα από ένα απλό παιχνίδι των οφθαλμών μου με τη σκοτεινιά, ένα αμυδρό χαμόγελο ικανοποίησης στα χείλη της σχηματίστηκε, δημιούργημα της φαντασίας μου προφανώς, όπου μια νότα χαράς με επισκέφτηκε και μου άλλαξε τη διάθεση!

πρωινό σκοτάδι

Ετοιμάζομαι στα γρήγορα, φτιάχνω ένα ελληνικό χορταστικό πρωινό, δηλαδή καφέ διπλό σκέτο και λίγο πριν φύγω, ρίχνω την καθιερωμένη μου ματιά στο δωμάτιο του παιδιού. Μπαίνοντας μέσα το βλέπω ξύπνιο, αμίλητο, να με κοιτάζει σαν να είμαι εξωγήινος. Το ρωτάω γιατί δεν κοιμάται, αν είδε κάποιο κακό όνειρο, συνεχίζει αμίλητο, το σηκώνω, του λέω –έλα να κάνεις τσίσα, να ηρεμήσεις, το βάζω πάλι να ξαπλώσει, το σκεπάζω, του χαϊδεύω το κεφαλάκι… Αποκοιμήθηκε στο λεπτό!!!

παιδικός ύπνος

Η διάθεσή μου άλλαξε πλέον εντελώς, ένιωσα μία ανεξήγητη χαρά σκεπτόμενος αυτές τις τόσο απλές στιγμές, αντιλήφθηκα και πάλι τη σημασία των ανθρώπων που είναι δίπλα μου έστω και με αυτόν τον διαφορετικό και περίεργο τρόπο… Με τα προβλήματα πολλά και τον καθημερινό μας αγώνα αμείωτο, όταν βρίσκουμε τέτοιες μικρές στιγμές, όλα όσα πραγματικά θέλουμε είναι εκεί τελικά, δίπλα μας! Όταν και η ελάχιστη χαραμάδα ελπίδας προέρχεται από ένα χαμόγελο, μία αγκαλιά, μια ματιά, ένα στεναγμό ανακούφισης, η ζωή βρίσκει νόημα και χρώμα από υλικά δικά μας που τα έχουμε κοντά μας, αρκεί να τα παρατηρήσουμε και να τα απολαύσουμε!

Γιώργος ΠατσιλίβαςΔείτε εδώ όλα τα άρθρα του…


facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

