Μπορώ να ελέγξω τις σκέψεις μου; Αλλάζοντας τη σκέψη μου αλλάζει η ζωή μου;

Γράφει η Σπυριδούλα Πατσιλίβασκέψη

«Πρέπει να σκέφτεσαι θετικά», «όλα θα πάνε καλά», «μη λες δεν μπορώ», «να ξέρεις τι θέλεις».  «Σκέψου θετικά και όλα θα αλλάξουν», «αυτός έχει θετική ενέργεια»… Ακούω να μιλάνε για θετική σκέψη και ενεργοποίηση του νόμου της έλξης και αναρωτιέμαι: είναι εφικτό να γίνουν οι επιθυμίες μου πραγματικότητα μόνο αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης μου; Μπορώ να ελέγξω και να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι;

Άραγε, γιατί τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, η στατιστική, η πληροφορική ονομάζονται θετικές επιστήμες; Πού στηρίζονται και πώς λειτουργούν;

Ορισμός θετικών επιστημώνhttps://el.wikipedia.org/wiki/

Bασίζονται σε κανόνες λογικής. Η λογική αποτελείται από μία τυπική γλώσσα σε συνδυασμό με ένα σύνολο από συμπερασματικούς κανόνες και/ή αξιώματα. Μπορεί δηλαδή το συμπέρασμα να μην αποδεικνύεται αλλά να είναι αποτέλεσμα μιας υπόθεσης για την ανάπτυξη μιας θεωρίας. Ακόμη, οι εφαρμοσμένες όψεις τους δεν δίνουν τόσο έμφαση στην επίλυση συγκεκριμένων πρακτικών προβλημάτων, όσο στην ανάπτυξη μεθόδων οι οποίες αποσκοπούν στη λύση τους.

Όλα τα πράγματα δεν εξηγούνται στη ζωή. Μπορώ όμως να αναπτύξω μια δική μου θεωρία μέσω υποθέσεων και να φτάσω σε ένα δικό μου συμπέρασμα. Κατανοώντας πώς η θετική σκέψη έλκει τις επιθυμίες, να πειραματιστώ και να διαπιστώσω αν ισχύει.
Einstein

Διαχωρισμός σκέψεων

1. Αρνητική σκέψη

Αν η σκέψη είναι αρνητική(-), απογοητεύομαι, πιστεύω ότι δε θα τα καταφέρω, φοβάμαι να αντιμετωπίσω καταστάσεις και ανθρώπους και ντρέπομαι. Αφαιρώ από την ήδη υπάρχουσα αξία μου και το βασικότερο είναι ότι δεν ενεργώ, δεν υπάρχει δράση. Αφού η δράση είναι αρνητική(-) μιλώ για αρνητική ενέργεια και αυτό είναι πρόβλημα στην καθημερινότητά μου. Πώς θα σκεφτόταν ένας Μαθηματικός ή ένας Φυσικός; Οι κανόνες των θετικών επιστημών μιλάνε για λογική και για ανάπτυξη μεθόδου για τη λύση του προβλήματός μου. Πώς μπορώ να βοηθηθώ από τον αρνητικό τρόπο σκέψης;

Καταρχήν να παρατηρήσω τη σκέψη μου και να την αμφισβητήσω. Υπάρχει λογική; Αν υποθέσω ότι η βάση μου είναι το κέντρο μου, δηλαδή η καρδιά μου, εκεί βρίσκεται το είναι μου. Όλα τα καλά που έχω  και κρύβω. Κάθε αρνητική σκέψη και ενέργεια είναι σα να με απομακρύνει από την ουσία μου, από την αυθεντικότητά μου. Το ίδιο δεν συμβαίνει και με τους αριθμούς; Η βάση είναι το 0 και όσο αφαιρούμε από το 0 τόσο αυξάνεται ο αρνητικός αριθμός και απομακρυνόμαστε από αυτό.  Αυτόν τον αρνητικό τρόπο σκέψης πρέπει να τον εκμεταλλευτώ, να τον αντιληφθώ και να ψάξω να βρω που είμαι εγώ. Πώς φτάνω σε σημείο να απομακρύνομαι από μένα;

2. Θετική σκέψη

έλξη1

Αν η σκέψη είναι θετική(+); τι θα συμβεί τότε; με δυναμώνει, ενισχύει την ήδη υπάρχουσα αξία μου, παράγει άποψη, θέλω και με ωθεί σε δράση. Άρα αφού η δράση είναι θετική(+) μιλώ για θετική ενέργεια. Γνωρίζω τις δυνατότητες που έχω, ενεργώ θετικά, με τέτοιο τρόπο ώστε να πετύχω αυτό που θέλω και επιθυμώ. Η επιτυχία των στόχων μου μου δίνει χαρά, ενθουσιασμό, ικανοποίηση. Σιγουριά ότι τα καταφέρνω και επιβεβαίωση της καλής εικόνας που έχω για μένα. Με κάνει να θέλω να συνεχίσω να ζω, να αγαπώ τα πάντα γύρω μου και να μη ντρέπομαι. Θέλω να  ανακαλύπτω όλο και περισσότερα άγνωστα πράγματα, να δοκιμάζω χωρίς να φοβάμαι. Έχω διάθεση να αντιμετωπίσω ό,τι μου παρουσιαστεί. Δεν πετάω στα σύννεφα. Έχω πάντα στο μυαλό μου ότι ένας θετικός επιστήμονας θα σκεφτόταν κι εδώ τους κανόνες λογικής. Και εδώ η βάση μου είναι το 0. Οποιοσδήποτε θετικός αριθμός προστίθεται στη βάση προσθέτει αξία.

3. Αυτόματες σκέψεις

Αυτόματες σκέψεις είναι θετικές ή αρνητικές σκέψεις που έρχονται στο μυαλό μας αυτόματα και χωρίς να έχουμε εξετάσει αν έχουν λογική. Βασίζονται σε συμπεράσματα από προηγούμενες εμπειρίες, σε συνήθεια ή είναι σκέψεις άλλων που έχουμε υιοθετήσει. Παρατηρώντας τη σκέψη που έχω κάνει και τα αποτελέσματα από τη δράση που ακολούθησε, ανάλογα θα την κατατάξω σε θετική ή αρνητική σκέψη. Αν τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που θέλω, θα αναπτύξω άλλες μεθόδους ώστε να φτάσω εκεί που επιθυμώ.

Συμπέρασμα

Άρα, όσο πιο θετικά σκέφτομαι τόσο πιο πολύ ενεργώ με τρόπο που με βοηθάει να εξελίσσομαι και να μαθαίνω τον εαυτό μου. Να παρατηρώ και να δοκιμάζω, να πειραματίζομαι και να εφαρμόζω όσα γνωρίζω. Δεν επηρεάζομαι από τα εξωτερικά γεγονότα γιατί ό,τι θέλω το έχω μέσα μου και δεν αλλάζει. Δεν περιμένω από τους άλλους να αλλάξουν τη δική μου κατάσταση. Είμαι κύριος τους εαυτού μου και ενεργώ με τρόπο που να έρχονται τα πράγματα όπως εγώ θέλω. Κάπως έτσι εξηγώ το πως συνδέεται η θετική σκέψη με τις θετικές επιστήμες και το νόμο της έλξης. Δεν μένει παρά να δοκιμάσω…

MarilynΔείτε εδώ όλα τα άρθρα της…


facebook

 

 

Πείτε τη γνώμη σας!

