Απ’ τα σήμαντρα του κόσμου

Του Νικόλα Αλεξανδρινού (γραφολογιάς)

Επιμέλεια: Γιώργος Πατσιλίβας

Από τα σήμαντρα του κόσμου1

 

Κάτι μέσα μου, μου λέει όλα θα αλλάξουνε
Σαν κυριακάτικες καμπάνες πρωινές
Απ’ τα σήμαντρα του κόσμου το φωνάζουνε
Ξημερώνουνε οι καινούργιες εποχές

Κάτι μέσα μου, μου λέει
Νέος ήλιος ανατέλλει
Μια φωνή το ψιθυρίζει,
Στην καρδιά μου που ραγίζει
Κάτι μέσα μου, μου λέει,
Τίποτα να μην με μέλλει
Το τοπίο καθαρίζει
Κι άνοιξη η ζωή μυρίζει

Η αγάπη θα ‘ρθει πίσω όλα θα φτιάξουνε
Τα σημάδια μου το λέν’ το ομολογούν…
Κάτι μέσα μου, μου λέει πως θα πετάξουμε
Τα σημάδια μου το λένε το μαρτυρούν

Κάτι μέσα μου, μου λέει όλα θα αλλάξουνε
Και το χρώμα απ’ το φεγγάρι το ‘πε χθες
Τα αστέρια από ψηλά αυτό φωνάζουν
Ότι θα ρθούν σύντομα καλύτερες στιγμές

Κάτι μέσα μου, μου λέει
Νέος ήλιος ανατέλλει
Μια φωνή το ψιθυρίζει,
Στην καρδιά μου που ραγίζει
Κάτι μέσα μου, μου λέει,
Τίποτα να μην με μέλλει
Το τοπίο καθαρίζει
Κι άνοιξη η ζωή μυρίζει


 

facebook

 

 

Επίσημη σελίδα NTON MESSIE: https://www.facebook.com/NTON-MESSIE-137658402976027/

Πείτε τη γνώμη σας!

