«Ξένη Ζωή» της Στέλλας Πετκάρη

Της Στέλλας Πετκάρη

Στέλλα Πετκάρη

ΞΕΝΗ ΖΩΗ

Η ζωή μου δεν άραζε…
στα σοκάκια σαλτάριζε.
Δεν τη συνέλαβα…
και δραπέτισσα γίνηκε.
Δε με συντρόφευε…
μόνο… τους γύρω μου ντάντευε.

Ζωή πικραμύγδαλο
ζωή με στριφώματα.
Ζωή που χαλάλιζα
για να πατάνε οι άλλοι!

Ό,τι μαραίνονταν εγώ θα το πότιζα,
ό,τι πνιγότανε εγώ θα το έσωνα
και όσα ρημάζανε… θα τ’ ασβέστωνα πάλι!

Μια ερώτηση δύσκολη… είναι ό,τι απέμεινε.
Σ΄ αυτούς που με γνώρισαν
και δίπλα μου έζησαν!
Εγώ… την απάντησα κι αυτοί πικραθήκανε.
Στη λησμονιά μου σας έπνιξα
σας χαιρετά… μία ξένη!

Ξένη Ζωή

 

Επιμέλεια: Γιώργος Πατσιλίβας

facebook

2 σκέψεις σχετικά με το “«Ξένη Ζωή» της Στέλλας Πετκάρη”

Πείτε τη γνώμη σας!

