«Ντύθηκα» του Νίκου Δημογκότση

Του Νίκου Δημογκότση

Νίκος Δημογκότσης

Ντύθηκα τις καταιγίδες της αγάπης

και με αστραπές και κεραυνούς

έσχιζα τους ουρανούς σας τους ψεύτικους,

Ελεύθερα να τρέξει το αγνό σας αίμα

στης καρδιάς μου το χρόνιο σπάραγμα.

Μα εσείς, τυπικά και για λίγο με δεχτήκατε…

Ύστερα, με κοιτάξατε με ‘κείνο το αλαζονικό βλέμμα

της υπεροψίας και με προσπεράσατε.

 

Ντύθηκα τον ήλιο της δικαιοσύνης

και με πύρινα σπαθιά και μαχαίρια

σας άνοιγα σωτήριες πληγές

στο σώμα και τη μνήμη,

συντροφικά με τις δικές μου να πορευτούν

στους δρόμους της αληθινής ζωής.

Μα εσείς τυπικά και για λίγο με καλωσορίσατε.

Ύστερα με περιφρονήσατε κι εμένα και τις πληγές μου.

Και αποχωρήσατε.

 

Ντύθηκα τις δροσιές της θάλασσας

και με υγρές πανοπλίες και ρόπαλα

χτυπούσα δυνατά τα παράθυρα σας και τις πόρτες σας,

Ζεστά να σας σκεπάσει

ο άγιος φόβος των καιρών μου των ωραίων.

Μα εσείς, τυπικά και για λίγο

ξυπνήσατε από το βαθύ σας ύπνο και με φιλήσατε.

Ύστερα διπλοκλειδωθήκατε

και οριστικά απ’ έξω με αφήσατε.

 

Τώρα πλέον δεν έχω τι άλλο να ντυθώ.

Έτσι, περιποιούμαι μόνος μου

στο σπίτι της ψυχής μου

τα δικά μου αίματα, τις δικές μου σωτήριες πληγές,

τους δικούς μου άγιους φόβους.

Και θλιμμένος σας βλέπω

πίσω απ τα θολά σας τζάμια,

να χορεύετε χορούς αλλόκοτους και παρωχημένους.

Ντύθηκα

Επιμέλεια: Γιώργος Πατσιλίβας

Lifonomy Logo (website)

 

 

 

facebook

Πείτε τη γνώμη σας!

